Reč je o prvom španskom brendu koji je potpisao ugovor sa kineskim proizvođačem za proizvodnju vozila na Iberijskom poluostrvu
Predstavnici skoro zaboravljenog španskog brenda Ebro, koji je ugašen davne 1987, potpisali su ugovor sa kineskim brendom Chery o reindustrijalizaciji stare Nissanove fabrike u zoni slobodne trgovine u Barseloni.
Do sada u vlasništvu EV Motorsa, Ebrove matične kompanije, bivša Nissanova fabrika sada će praviti nove kineske automobile koji će započeti prodaju u Evropi.
To uključuje marke Omoda i Jaecco koji pripadaju grupi Chery Holding, koja će zauzvrat, kroz zajedničko ulaganje, takođe sklapati nova vozila španske marke sa kojima će Ebro debitovati na tržištu.
Ebro tako postaje prvi španski brend koji je potpisao ugovor sa kineskim proizvođačem za proizvodnju vozila u Španiji, dok će Omoda postati prvi kineski proizvođač koji će početi da pravi automobile direktno u Evropi.
Prema trenutnoj prognozi, proizvodnja prvih vozila, kako iz Omode tako i iz Ebra, započeće u poslednjem kvartalu ove godine.
Prvo vozilo preporođenog Ebra biće električni pikap sa 299 KS i litijum-jonskom baterijom kapaciteta 100 kWh, koji će biti dostupan u verzijama sa pogonom na zadnje ili sva četiri točka.
Uz dužinu od 5,21 metar, širinu od 1,84 metra i visinu od 1,78 metara, očekuje se da će ovaj imati domet do 440 kilometara uz komforan prostor u kabini za smeštaj do pet putnika.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.