Ministar trgovine ističe da nisu voljni da slede put Evropske unije i SAD
Velika Britanija se distancira od EU carina na kineske automobile. Vlada ove zemlje, koja posle Bregzita nije više deo Evropske unije, uverila je Kinu da neće uvoditi veće carine na električne automobile uvezene iz te zemlje.
Ovom merom želi da zaštiti svoje lokalno tržište, a ne toliko svoj izvoz, od mogućih kineskih represalija, piše Revijahak. Ali postoji još jedno tumačenje, Velika Britanija bi mogla da postane kapija u Evropu za Kinu, tako što bi uvozila kineske automobile po nižim carinskim stopama.
Ministar trgovine Džonatan Rejnolds ističe da nisu voljni da slede put Evrope i SAD u uvođenju carina na električne automobile iz Kine.
U Evropi su carine postavljene na maksimalno 47,6%, ali ova mera je privremena i o tome još treba da se glasa. U SAD su carine na neverovatnih 100%.
Tako bi Velika Britanija mogla otvoriti vrata Evropi za automobile uvezene iz Kine. Automobili proizvedeni u britanskim fabrikama i izvezeni u Evropu podležu stopi od 10%.
Ako bi kineske kompanije poslale automobile u delovima i ako bi se sklapali u Velikoj Britaniji, mogle bi da ih izvoze na Kontinent po mnogo nižoj ceni.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.