Rezultat je, ističe kompanija, izvrstan, budući da baterija nije pretrpela ni najmanju degradaciju
Kineska kompanija MG sprovela je testove baterija, i saopštila rezultate koji su fascinantni. Naime, vozila ove marke imaju baterije sa degradacijom od 0%, prema najnovijim testovima.
U poslednjem testu sprovedenom tokom decembra u Španiji, odrađena je stroga SOH (State of Health) analiza na ZS EV nakon prvih 35.000 kilometara intenzivne vožnje, i nakon što je baterija bila podvrgnuta svim vrstama punjenja: ultrabrzom, brzom i sporom.
Rezultat je, ističe kompanija, izvrstan, budući da baterija nije pretrpela ni najmanju degradaciju: zadržava 100% svog nominalnog kapaciteta i sve njene komponente su u savršenom stanju nakon što su podvrgnute iscrpnoj analizi.
Baterije koje koristi MG dizajnirane su da ponude do 5.000 ciklusa punjenja, što znači premašivanje milion kilometara korišćenja automobila. Brend takođe navodi da ima jednu od najboljih baterijskih tehnologija na tržištu iz dva razloga.
S jedne strane, ima koristi od stručnog znanja svoje matične kompanije, SAIC Motor, koja proizvodi i razvija električna vozila više od decenija, a sa druge, kako kažu, blisko sarađuju sa kompanijom CATL, koja je broj jedan u svetu u automobilskim baterijama i razvoju baterija.
MG objašnjava da su SAIC Motor i CATL 2017. osnovali zajedničku fabriku za proizvodnju baterija najvišeg kvaliteta, sa proizvodnim kapacitetom od 36 GWh. Ovo postrojenje pokriva sve proizvodne procese baterije: ćelije, module, sistem kontrole i upravljanja, integrisane sisteme i recikliranje.
Na kraju, MG ističe da je njegov ZS EV ažuriran novim paketima baterija sa dva kapaciteta: jednim od 50,3 kWh koji ovom modelu osigurava domet od 320 kilometara i drugim, dugotrajnim, sa 69,9 kWh što omogućava električni domet ZS EV do 440 km.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.