Evija X svojevremeno je prešla krug na Nirburgringu za 6 minuta i 24 sekunde, što je treće najbrže vreme
Lotus Evija, kao jedan od najmoćnijih električnih hipersportskih automobila, spominje se kao najozbiljniji rival Rimačevoj Neveri.
Ipak, specijalna Evija X je do sada ostvarila treći najbrži krug na Nirburgringu, a u julu je stigla na "Festival brzine" u Gudvudu da pokaže da i struja može biti uzbudljiva. I stvarno može, ali ne onako kako su oni želeli. U stvari, Evija nije stigla ni da se predstavi, prerano okončavši nastup.
Auto je naglo startovao i sve što smo mogli da vidimo bio je oblak prašine. A onda je snimak sa prednje strane otkrio je da je vozač odmah na startu, možda ne prešavši ni desetak metara, izgubio kontrolu i udario u zaštitnu slamnatu ogradu.
Udesi u Gudvudu nisu retki, ali ovakve nezgode na startu pre bilo kakvog ozbiljnijeg manevra se definitivno ne viđaju često, a ova bi se mogla podvesti pod istorijsku.
Najvažnije je da se utvrdi šta je pošlo po zlu. Brojne su pretpostavke, a najizvesnija se odnosi na neki softverski problem, koji je prouzrokovao neravnotežu prilikom isporuke obrtnog momenta na sva četiri točka preko četiri elektromotora.
Podsećamo da je Evija X svojevremeno prešla krug na Nirburgringu za 6 minuta i 24 sekunde. Jedina dva brža automobila su Porsche 919 Hybrid Evo i Volkswagen ID.R.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.