Nova korporativna strategija: Volkswagen smanjuje broj modela u prodaji

Ova mera je deo velikog programa štednje kojim nemačka kompanija namerava da do 2026. godine poveća svoju zaradu za 10 milijardi evra

19.06.2023. 10:11
  • Podeli:
Volkswagen Foto: Profimedia
Volkswagen

Modeli koji se prodaju u malim serijama više ne bi trebalo da imaju naslednike, objasnio je šef Volkswagena Tomas Šefer prilikom predstavljanja nove korporativne strategije.

On pre svega misli kupe-limuzinu Arteon. 

Takođe je već poznato da u Evropi neće biti nove generacije limuzine Pasat (samo karavan) i kompaktnog monovolumena Turan.

Umesto toga, Šefer želi da se usredsredi na bazični model, koji bi trebalo da poboljša finansijski rezultat marke.

Plan je takođe da se smanje opcije opreme u okviru jednog modela. Primer takve strategije je električna limuzina ID.7 za koju postoji 99 odsto manje mogućnosti konfiguracije nego kod Golfa 7.

Takođe, kompanija želi da optimizuje kapacitete svojih fabrika širom sveta kako bi povećala profitabilnost i fleksibilnije reagovala na fluktuacije potražnje na tržištu.

Sve ove mere deo su velikog programa štednje kojim nemačka kompanija namerava da do 2026. godine poveća svoju zaradu za 10 milijardi evra.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()