Četvrta generacija popularnog Suzukijevog mališana je stigla
Odmah na početku valja imati na umu da će mnogi novu generaciju teško prepoznati. Dizajn je nešto uglastiji, ali dosledan u evolucijskom ciklusu započetom drugom generacijom modela. To je dovoljno jer ponuda je u B segmentu sve skromnija pa je svaka novost dobrodošla.
A usprkos tome što Suzuki tvrdi da je sve novo, ono najuočljivije je u kabini. Tiče se uvođenja modernih rešenja poput zaslona multimedije. Ekran dijagonale 9-inča je implementiran, ali u pomalo klasično oblikovanu armaturu. Nove su kontrole klima-uređaja, sada bez okruglih prekidača.
Ono gde se Suzuki iskazao definitivno je bezbednost. Automobil je sada dobio sve uobičajene sisteme asistencije vozaču. Dual Sensor Brake Support II koristi kombinaciju kamere i radara kako bi upozorio vozača, a može i sam zakočiti u opasnosti.
Ispod haube nema novosti. Elektrifikacija ide nešto sporije i očito je vođena razumom. Zasad ne ide dalje od forme blagog hibrida s 1.2 benzincem. Karakteristike su nepoznate, ali je AWD verzija ALLGRIP sigurna.
Kao orijentir spomenimo da se aktuelni Swift trenutno nudi s 1.2 motorom od 83 KS, a kreće cenom od 16.200 evra, prenosi Index.hr.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.