Mnogi će postaviti logična pitanja, da li je reč o modifikovanoj verziji sa više snage i boljom aerodinamikom, ali odgovor je relativno jednostavan
Koenigsegg Regera, hiperautomobil star 10 godina, ponovo je postavio novi rekord u ubrzanju.
Regera je od 0 do 250 milja na sat, odnosno 402 kilometra na sat ubrzala i u potpunosti se zaustavila za 29,6 sekundi. Onosno, automobil je od 0 do 400 km/h stigao, pa potom usporio do 0 km/h za 28,81 sekundu.
To je zaista impresivan rezultat, posebno ako se uzme da je mnogo moderniji hiperautomobil Rimac Nevera nedavno pobrap te rekorde, kao i nekoliko drugih.
Mnogi će postaviti logično pitanje, da li je reč o modifikovanoj verziji sa više snage i boljom aerodinamikom, da li je možda reč o prototipu, ali odgovor je relativno jednostavan.
Otkako se Regera pojavila 2014. godine, tehnologija guma se poboljšala, a čini se da je površina ovog puta bila bolja u odnosu na prethodne pokušaje, prenosi Klix.
Koenigsegg je koristio novi set Michelin Cup 2 R guma, pronašao je bolju površinu i bolje uslove od zastarelog aerodroma na kojem je prethodni rekord postavljen, pa rezultat bio – novi rekord.
Takođe, postavlja se pitanje zašto juriti nove rekorde kad se Regera više ne proizvodi niti prodaje, a i u ovom slučaju je odgovor jednostavan. Zato što može!
Prema verifikaciji Racelogic-a, Regera je ostvarila sledeća vremena:
A povodom novih rekorda Koenigsegga oglasio se i "hrvatski Ilon Mask" Mate Rimac, "otac" električne Nevere, koji je u prijateljskim odnosima sa Kristijanom fon Kenigsegom.
On je najavio nastavak bitke za brzinski rekord:
"Još uvek smo prijatelji. Igra se nastavlja...", poručio je Rimac.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.