Deljenje platformi i komponenti među proizvođačima nije novo, ali nema mnogo slučajeva u kojima dva proizvođača iza drugačijih oznaka i imena nude potpuno identičan automobil
Nakon nedavnog predstavljanja crosover modela ASX (tačnije, Renaulta Captur sa Mitsubishijevim oznakama), japanska i francuska autmobilska kompanija isti scenario su iskoristile i kod novog modela Mitsubishi Colt. Blago rečeno, neinspirativno.
Deljenje platformi i mnogobrojnih komponenti među proizvođačima automobila nije ništa novo, ali nema mnogo slučajeva u kojima dve kompanije iza drugačijih oznaka i imena nude isti automobil.
Poslednji slučaj koji predstavlja ekstreman primer saradnje između automobilskih kompanija je novi Mitsubishi Colt, čiji je prepoznatljiv logo završio na nedavno predstavljenom redizajniranom izdanju Renaultovog bestseler modela Clio.
Novi Colt će kupcima biti ponuđen u kombinaciji sa nekoliko motora koji pokreću aktuelni Clio. Osnovni je jednolitarski atmosferski trocilindraš (66 KS i 95 Nm) u kombinaciji sa manuelnim petostepenim menjačem.
Ista konfiguracija u kombinaciji sa turbopunjačem i ručnim šetostepenim menjačem raspolaže sa 90 "konja" i 160 Nm obrtnog momenta.
Na vrhu ponude je hibridna verzija koju čini 1,6-litarski benzinski motor u kombinaciji sa elektromotorom, dovoljan da na točkove isporuči 140KS i 205 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Najsnažniji, ujedno i najštedljiviji, hibridni Colt od 0 do 100 kilometara na sat stiže za 9,3 sekunde i razvija 186 km/h, a za prenos snage zadužen je automatski CVT menjač.
Novi Mitsubishi Colt će se od septembra proizvoditi u pogonima Renaulta, u Bursi u Turskoj.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.