Stigao je Brabus 930, najsnažniji Brabus ikada

To uopšte ne treba da čudi, pošto je njegova osnovu Mercedes-AMG GT63 S E Performance, a cena je naravno – 'prava sitnica'

25.05.2023. 15:45
  • Podeli:
brabus brabus-646f108c60a6c.webp Foto: Brabus

Brabus, najveći Mercedesov tjuner ne računajući fabrički AMG, upravo je predstavio svoj najsnažniji automobil. Reč je o modelu Brabus 930, novom rekorderu među projektima tjunera iz nemačkog gradića Bottropa.

To uopšte ne treba da čudi, pošto je za osnovu uzet Mercedes-AMG GT63 S E Performance, ujedno i najsnažniji AMG ikada, koji je debitovao pre dve godine.

Brabus je povećao snagu njegovog četvorolitarskog tvin-turbo V8 motora i pripremio novi "body kit". Svaki cilindar motora je dobio Brabus PowerXtra kontrolni modul sa novim mapama koje prilagođavaju ubrizgavanje i paljenje. Motor je opremljen turbopunjačima koje je razvio sam tjuner.

Modifikovani V8 sarađuje sa električnim motorom, pa zajedno na točkove isporučuju kombinovanih 930 "konja" sirove snage i 1.550 Nm obrtnog momenta.

A to znači da je za ubrzanje do 100 km/h iz mesta potrebno samo 2,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 316 kilometara na sat.

Brabus je unapredio i eksterijer automobila različitim karbonskim komponentama, koje ujedno poboljšavaju aerodinamiku i dostupne su u sjajnoj i mat varijenti. Napred se nalazi novi prednji spojler, tu si veliki usisnici i veća rešetka koja propušta više vazduha.

Tjuner je pripremio i nove Monoblock Z Platinum Edition felne sa 10 kraka, od 21 inč napred i 22 inča nazad. One su "obuvene" u Continental SportContact 7 gume.

Nazad se nalazi karbonski difuzor sa četiri 3,5-inčne titanijumska/karbonska završetka izduvnih cevi. Brabusov izduvni sistem od nerđajućeg čelika dolazi s aktivnom kontrolom leptir ventila, tako da je moguće odabrati tihi "Coming Home" mod i glasniji "Sport" mod.

Tjuner je dodao i Arimatic Sport Unit, "plug-and-play" modul koji može da spusti automobil za nešto više od 20 milimetara, u zavisnosti od moda vožnje.

Sve to dolazi po ni malo skromnoj ceni, pa Brabus 930 košta 323.435 evra bez uračunatog poreza.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()