Nissan je zabeležio prekretnicu u svojoj strategiji elektrifikacije
Foto: PixabayKompanija Nissan je saopštila da je do sada prodala više od milion električnih automobila širom sveta, što joj je omogućilo mesto na podijumu po prodaji električnih vozila iza BYD-a i Tesle.
Za uspeh japanske firme je u velikoj meri zaslužan Nissan Leaf, koji čini 650.000 jedinica od te prodaje, piše Autoblog.
Evropa je najbolje reagovala na Nissanove električne automobile, preuzevši trećinu ukupne EV proizvodnje japanske kompanije u poslednjih 13 godina.
Nissan ima ambicioznu strategiju elektrifikacije u kojoj će lansirati 19 novih električnih vozila do 2030. godine.
Nissan ima za cilj da još više poveća prodaju i nada se da će elektrifikovana vozila činiti 75 posto njegove prodaje u Evropi, 55 posto u Japanu i 40 posto u Kini.
Kompanija takođe ima za cilj da 40 odsto prodaje njihovih automobila u SAD bude ili hibridno ili potpuno električno do 2030. godine
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







