Nissan je zabeležio prekretnicu u svojoj strategiji elektrifikacije
Kompanija Nissan je saopštila da je do sada prodala više od milion električnih automobila širom sveta, što joj je omogućilo mesto na podijumu po prodaji električnih vozila iza BYD-a i Tesle.
Za uspeh japanske firme je u velikoj meri zaslužan Nissan Leaf, koji čini 650.000 jedinica od te prodaje, piše Autoblog.
Evropa je najbolje reagovala na Nissanove električne automobile, preuzevši trećinu ukupne EV proizvodnje japanske kompanije u poslednjih 13 godina.
Nissan ima ambicioznu strategiju elektrifikacije u kojoj će lansirati 19 novih električnih vozila do 2030. godine.
Nissan ima za cilj da još više poveća prodaju i nada se da će elektrifikovana vozila činiti 75 posto njegove prodaje u Evropi, 55 posto u Japanu i 40 posto u Kini.
Kompanija takođe ima za cilj da 40 odsto prodaje njihovih automobila u SAD bude ili hibridno ili potpuno električno do 2030. godine
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.