Kompanija istražuje različite načine monetizacije AI usluga
Foto: ProfimediaU moru nagađanja da bi popularni AI četbot Google-a mogao uskoro da počne da prikazuje oglase, kompanija je jasno demantovala te tvrdnje.
Prema izveštaju izvora koji citiraju anonimne agencije za oglašavanje, postojale su informacije da bi oglasi mogli da budu uvedeni u Gemini već tokom 2026. godine.
Međutim, u zvaničnoj izjavi na mreži X (bivši Twitter), potpredsednik za globalno oglašavanje u Google-u, Den Tejlor, izjavio je da u aplikaciji Gemini "trenutno nema oglasa – i da nema planova da se to menja".
Iako je mogućnost da se oglasi uvedu u budućnosti formalno ostavljena otvorena – Google smatra da, za sada, iskustvo sa Geminijem ostaje čisto i neometano reklamama.
Za razliku od toga, Google je nedavno počeo da prikazuje oglase unutar AI funkcija pretrage (tzv. AI Mode i AI Overviews), što pokazuje da kompanija istražuje različite načine monetizacije AI usluga, ali da barem u ovom trenutku, ne planira isti model unutar Geminija.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







