Izgleda da se novo pravilo primenjuje i na sadržaje koji su prethodno bili uskraćeni za zaradu od reklama
Kreatori sadržaja na interentu koji se služe jezikom koji nije bez psovki, imaju razloga da se raduju – YouTube menja pravila kada su te "jezičke poslastice" u pitanju.
Još je u novembru 2022. godine najavljeno da se menjaju odrednice u vezi sa tim koji video snimci mogu da se monetizuju, a među tim izmenama su i one koje se tiču ružnih reči.
Reč je o zanimljivom novom pravilu: oni sadržaji koji sadrže neku psovku u prvih osam sekundi emitovanja neće moći da zarađuju, dok je nakon toga dozvoljeno korišćenje slobodnijeg jezika. Dakle, postalo je moguće zarađivati od reklama koje se pojavljuju u videima čiji tvorci nisu baš neki jezički čistunci.
Izgleda da se ovo novo pravilo primenjuje na sve sadržaje na YouTube platformi, što znači da se rehabilituju i oni video radovi koji su prethodno bili uskraćeni za zaradu od reklama. To se, međutim, nije baš svima dopalo, budući da je izmena omogućila i slobodu za govor mržnje i reči koje ne bi trebalo da se čuju bilo gde javnom prostoru.
Zbog toga su, nakon brojnih pritužbi, iz kompanije obećali da će poraditi na tome, što je odličan primer kako želja za zaradom velikih kompanija utiče na kreatore sadržaja, ali i na korisnike neke platforme.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.