Neki korisnici su bili ucenjivani da plate otkupninu da bi povratili kontrolu nad svojim nalozima, dok su u nekim slučajevima hakeri trajno obrisali naloge bez ikakvih zahteva
Talas napada na korisnike LinkedIn-a postaje sve ozbiljniji problem.
O tome svedoči i činjenica da Google trendovi beleže porast pretraga o hakovanju ili vraćanju LinkedIn naloga za čak 5000%.
O ovome je upozorio istraživački tim Cyberinta, ističući zabrinutost zbog naglog i dramatičnog rasta ovakvih incidenata.
Neki korisnici su bili ucenjivani da plate otkupninu da bi povratili kontrolu nad svojim nalozima, dok su u nekim slučajevima hakeri trajno obrisali naloge bez ikakvih zahteva.
Takođe, korisnici koji su zaštitili svoje naloge jakim lozinkama i/ili dvofaktorskom autentifikacijom, žalili su se na privremeno zaključavanje naloga, prenosi Informacija.
Prema Cyberintu, hakeri najčešće koriste napade grubom silom ili koriste akreditive koji su se nekako pronašli na internetu.
Kada preuzmu nalog, zamenjuju povezanu e-mail adresu korisnika sa e-mail adresom "rambler.ru", onemogućavajući pristup originalnom vlasniku.
Često aktiviraju dvofaktorsku autentifikaciju kako bi otežali proces vraćanja naloga.
LinkedIn nalozi su dragoceni sajber-kriminalcima zbog potencijalnih prevara, ali što dodatno komplikuje situaciju jeste podrška samog LinkedIn-a.
Mnogi korisnici izražavaju nezadovoljstvo jer podrška nije bila od pomoći, a neki nisu ni dobili odgovor.
Stručnjaci preporučuju da korisnici odmah promene svoje lozinke i obavezno aktiviraju dvofaktorsku autentifikaciju kako bi zaštitili svoje naloge.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.