Uvodimo više načina za otkrivanje, više načina za igru, više nagrada i korisniji sadržaj, ističu u Guglu
Američka tehnološka korporacija Gugl predstavila je veliko ažuriranje i nove funkcije svoje digitalne Plej prodavnice kako bi, prema vlastitim rečima, ponudila sveobuhvatno iskustvo korisnicima.
"Uvodimo više načina za otkrivanje, više načina za igru, više nagrada i korisniji sadržaj", objavljeno je na veb stranici Gugla.
Kompanija je, između ostalog, uvela recenzije aplikacija koje generiše veštačka inteligencija (AI) da bi korisnicima pomogla prillikom odabira.
Gugl je takođe ugovorio saradnju sa popularnim japanskim izdavačima stripova da bi svojim korisnicima u toj državi ponudio besplatno čitanje prvog poglavlja, trejlere, događaje uživo, recenzije obožavalaca i sve što je vezano za ovaj hobi.
Ranije se slična funkcija pojavila u Indiji, gde su tamošnji korisnici dodali namensku sekciju za popularni kriket.
Pored toga, Gugl je uveo ažuriranje svoje Plej pas pretplatničke ponude koja nudi pristup za više od 1.000 video igara i aplikacija, kao i veće nagrade za najuspešnije igrače.
"Gugl Plej postaje više od prodavnice, tako da možete da trošite manje vremena na skrolovanje, a više na sadržaje i iskustva koja će vam se dopasti", navedeno je u saopštenju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.