Samo mali deo korisnika označenih plavim kvačicama se pretplatio
"Tviterove" plave oznake ponovo su postavljene uz neke medije, poznate ličnosti i druge naloge od većeg uticaja, nakon što su se mnogi korisnici usprotivili pretplatničkom sistemu.
Plava oznaka, nekada besplatni simbol autentičnosti i slave, sada mora da se plaća osam dolara mesečno, navodi "Tviter".
Vlasnici naloga koji nisu plaćali pretplatu, a imali su plavu oznaku - izgubili su je u četvrtak, pošto je vlasnik Ilon Musk primenio strategiju, nazvanu "Tviter blu", za generisanje novih prihoda.
Samo mali deo korisnika označenih plavim kvačicama se pretplatio - manje od pet odsto od 407.000 pogođenih profila, rekao je Trevis Braun, softverski programer iz Berlina koji prati platforme društvenih medija, prenio je AFP.
Međutim, u prethodna dva dana, brojne poznate ličnosti su dobile nazad svoje plave oznake, naizgled bez preduzete akcije, uključujući pisca Stivena Kinga, NBA šampiona Lebrona DŽejmsa i bivšeg američkog predsednika Donalda Trampa.
Nalozi nekih pokojnih poznatih ličnosti, poput američkog kuvara Entonija Burdena, takođe su dobili plavu kvačicu. Mnogi zvanični medijski nalozi su ponovo dobili plavu oznaku, uključujući AFP, koji se nije pretplatio na "Tviter blue".
Dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju Pol Krugman, koji je prošlog jula ismijavao Maska, rekavši da ima "loše kontroliše impulsivnost", izjavio je da je njegova plava oznaka vraćena, ali da on nema ništa s tim i da "definitivno ne plaća".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.