Nova vozila su uvedena na linijama 17, 23, 65 i 88.
Sto novih autobusa sa pogonom na prirodni gas uključeni su na pet najfrekventnijih i najopterećenijih linija u Beogradu, a reč je o zglobnim vozilima koja imaju kapacitet od 150 mesta, od kojih je 38 za sedenje, rekao je jutros direktor GSP "Beograd" Zoran Šarac.
Prema praćenju Sekretarijata za javni prevoz, kako je Šarac objasnio, najfrekventnije i najopeterećenije linije koje prolaze kroz centar grada, a na kojima su uvedena nova vozila su 17, 23, 65 i 88.
"Sa novim autobusima menjamo stara dotrajala vozila i na taj način popravljamo kvalitet javnog prevoza u Beogradu. Popravljamo pouzdanost realizacije pojedinih polazaka, ne samo na ovim linijama, već i drugim. Zagađenost vazduha je daleko manja, kao i buka, vozačima je udobnije da voze nova vozila, korist je i u razlici cene gasa i dizela", rekao je Šarac.
On je objasnio da nova, zglobna vozila, imaju i prostor za smeštaj kolica za invalide, smeštaj kolica za bebe, kao i mehaničke rampe za invalide, zatim odlično grejanje unutar vozila, sistem za hlađenje.
U motornom prostoru, dodaje, nalazi se sistem za detekciju i gašenje požara i u zoni svih vrata postoje kamere, pa vozač može na displeju ispred sebe uvek da vidi kakva je situacija sa ulaskom i izlaskom putnika i da na vreme zatvori vrata.
Što se tiče punjenja gasa, Šarac kaže da GSP trenutno ima dogovor sa četiri stanice.
“Trenutno imamo dogovor sa četiri stanice u Beogradu gde punimo gas. To su Cerak, Novi Banovci, Zmaj i Bogoslovija”, rekao je on.
Šarac je naglasio da je nakon uključenja ovih 100 vozila trenutno autobuski deo voznog parka star oko sedam i po godina.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.