Vrednost projekta je 36 miliona evra
Gradski menadžer Miroslav Čučković izjavio je da će početkom maja biti potpisan ugovor sa nemačkom firmom „Dojče ban”, kojim će ona preuzeti glavni nadzor nad izgradnjom beogradskog metroa.
„Vrednost projekta je 36 miliona evra, dobili smo glavni nadzor nad izgradnjom metroa koji će raditi nemački 'Dojče ban'. Uz Francuze i Kineze koji će graditi metro, imaćemo, posle katarskog, prvi automatizovan metro bez mašinovođa”, rekao je Čučković RTS-u.
On je rekao i da na savskoj obali kreću radovi tokom kojih će gradske službe obezbediti hidrante, nove i bezbedne priključke za splavove čiji su vlasnici dobili jedno od 28 mesta, tako da su svi vlasnici splavova kod savskog nasipa nedavno dobili obaveštenje da uklone svoja plovila dok se ne završe radovi na nasipu. Kako je rekao, potonuća i požari na splavovima bili su dokaz da tamo treba da se uvede red.
„Oni koji nisu dobili jedno od 28 mesta za splav dobili su mogućnost da sklone svoje splavove na lokaciju koju je Grad obezbedio u Jakovu. Moramo da pristupimo tom prostoru kako bismo obezbedili hidrante, nove i bezbedne priključke za struju i drugu infrastrukturu”, rekao je Čučković.
Dodao je da je rok za završetak radova na nasipu 30 dana i da ne očekuje da će biti probijanja rokova. Gradski menadžer se osvrnuo i na novi način naplate karata i kontrole u gradskom prevozu.
„Bilo je perioda kada su građani značajno manje zarađivali i nisu mogli svi da priušte karte, ali sada sa prosečnom platom od 800 evra u Beogradu i mesečnom cenom karte nešto većom od 20 evra očekujem da će odziv biti stoprocentan”, rekao je Čučković.
Dodao da će sa boljom naplatom karata Grad nastaviti da ulaže u gradski prevoz, iako i sada prosečna starost vozila ne prelazi mnogo više od sedam godina.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.