Isplivao cenovnik Teodore Džehverović: Evo koliko zarađuje mimo muzike

Reklame se kreću od 500 do 700 evra

02.12.2025. 19:07
  • Podeli:
teodora džehverović-692f1c2b051b2.webp Foto: Antonio Ahel/AtaImages/PIXSELL

Mnoge pevačice osim pevanja bave se i drugim poslovima, a ono što gotovo svaka pevačica radi ako ima veliki broj pratilaca na društvenim mrežama su reklame za raznorazne proizvode.

I dok mnoge ćute o tome koliko zarade mimo pevanja i ne dogovaraju ovakva angažovanja pisanim putem već samo preko poziva ili uživo, Teodora Džehverović, je jednom prilikom otkrila svoju cenu kada ju je jedan od korisnika mreža pitao da li radi reklame

"Zdravo. Reklame naplaćujemo. Da objavimo reklamu sa proizvodom koji mi odaberemo na stori je 500 evra. Da se objavi na fid (na profilu) 700 evra. Srdačan pozdrav", napisala je ona sa svog zvaničnog profila, prenosi Kurir.

Teodora je ranije rekla da je imala stresne situacije, a da joj se sve odrazilo na telo.

Milica Pavlović uzme 25 hiljada, Džejla do 10

Ona nije jedina javna ličnost, pevačica koja naplaćuje reklamiranje proizvoda putem društvenih mreža, pa kako smo nedavno pisali, javne ličnosti od ovog angažovanja mogu da zarade vrtoglave cifre.

Mlada pevačica Anđela Ignjatović Breskvica ima saradnju sa parfimerijama i bjuti brendovima i to joj donosi između 5.000 i 15.000 evra po kampanji.

Milica uzme 25 hiljada, a Džejla do 10.

Cena Milice Pavlović za jednu kampanju varira između 8.000 i 25.000 evra.

Za jednu reklamu na mrežama Džejla Ramović uzme i do 10.000 evra.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()