Globalna vrednost prodaje industrije preparata za lepotu dostigla je u prošloj godini 625,6 milijardi dolara
Južnokorejska kozmetička firma AmorePacifik koristi veštačku inteligenciju (AI) da bi klijentima preporučila koji ruž ili tečni puder im najbolje odgovara. Roboti u laboratoriji ove firme sada pomažu potrošačima da saznaju što više o svojoj koži i koji preparati im najbolje odgovaraju, preneo je Rojters.
Iz firme AmorePacifik rekli su da koriste AI kako bi klijentima preporučili koja nijansa od 205 tečnih pudera im najbolje odgovara, ili koju od 366 nijansi ruževa da izaberu.
Sve više kozmetičkih kompanija koriste AI kako bi povećale prodaju, a među njima su L'Oréal S.A. i LVMH-Sephora.
Globalna vrednost prodaje industrije preparata za lepotu dostigla je u prošloj godini 625,6 milijardi dolara i u stalnom je porastu nakon najnižih nivoa tokom 2020. i pandemije kovida, pokazuju podaci firme Statista Market Insajts.
Predviđa se da će se vrednost tržišta za korišćenje AI u kozmetičkoj industriji više nego udvostručiti sa 3,27 milijardi dolara u prošloj godini na 8,1 milijardi u 2028.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.