Vezivo koje se koristi u asfaltu se obično meša po narudžbini za svaku klimatsku zonu
Klimatske promene utiču na gotovo sve segmente našeg života, a šteta se može izraziti u konkretnim troškovima. Ovo se odnosi i na putnu infrastrukturu. Velike vrućine i oluje, koje su do sada bile retkost, deo su novih prilika na koje moramo da se naviknemo.
Na primer, površine kolovoza i parkinga takođe se više habaju zbog vremenskih uslova. Vezivo koje se koristi u asfaltu se obično meša po narudžbini za svaku klimatsku zonu, ali neke starije površine sada su pod uticajem neviđenih vremenskih (ne)prilika, ili ekstrema koji postaju deo svakodnevnog života.
Vlasti u gradovima širom sveta primećuju porast rupa i propadanja puteva, piše Blumberg. Podaci kompanije SITE Technologies, koja koristi veštačku inteligenciju za procenu štete na imovini, otkrili su da je za tipično površinsko parkiralište potrebno oko dolar po kvadratnom metru za troškove održavanja tokom jedne decenije.
U oblastima gde loše vremenske prilike postaju novo normalno, kao što su Severna Karolina, Vašington, delovi Nju Džersija i Tenesija, ta cena skače na 5 dolara.
Slični efekti su izmereni u Kini.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.