Problemi se najčešće javljaju među generacijom Z i milenijalcima,
Preko šest miliona Holanđana je nesrećno zbog društvenih mreža, ali gotovo niko ne prestaje da ih koristi.
Pozivajući se na rezultate nacionalnog istraživanja roterdamski dnevnik Algemeen Dagblad (AD) navodi da oko 6,3 miliona Holanđana veruje da društvene mreže predstavljaju "pretnju mentalnom blagostanju", prenosi Nederland Tajm.
Oko 2,2 miliona anketiranih navodi da se osećaju manje srećno i to posebno zbog korišćenja društvenih medija, a više od četiri miliona Holanđana često razmišlja da prekine sa korišćenjem Fejsbuka, Instagrama ili TikToka, ali to nisu učinili.
Ovo su rezultati Nacionalne ankete o društvenim medijima koju istraživačka agencija Nevcom sprovodi svake godine.
Problemi se najčešće javljaju među generacijom Z i milenijalcima, koji ne samo da provode najviše vremena na društvenim medijima, već i kažu da su najmanje srećni kada koriste onlajn platforme.
AD navodi da je broj korisnika društvenih medija u Holandiji u stalnom porastu i ovom trenutku ih koristi oko 14,3 miliona Holanđana, milion manje nego pre pet godina.
Izdvaja se starosna grupa od 20 do 39 godina koja svakim danom postaje sve aktivnija na društvenim mrežama.
"Mladi se plaše da će nešto propustiti ako ne skroluju po ceo dan. Svaki treći ispitanik kaže da dobija više samopouzdanja korišćenjem društvenih medija, a polovina korisnika doživljava društvene medije kao dodatak svom stvarnom životu", predočava vodeći istraživač Tim Jonker.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.