Praćena su vozila koja su bila prvo potpuno napunjena, a onda su ostavljena preko noći na temperaturama od nula do dva stepena.
Nakon testiranja električnih vozila koje je sproveo What car otkrivena je "greškica" koja bi mogla da napravi preokret u ovoj industriji. Naime, istraživanjem je otkriveno da električni automobili sa potpuno napunjenom baterijom gube do trećine baterija na hladnoći.
Kako piše Tajms, praćena su vozila koja su bila prvo potpuno napunjena, a onda su ostavljena preko noći na temperaturama od nula do dva stepena.
Časopis je otkrio da Funki Cat First Edition ima najveće neslaganje između reklamiranog dometa i stvarne udaljenosti pređene po hladnom vremenu, odnosno utvrđeno je da je hečbek sa petoro vrata, koji je napravila kineska kompanija Ora, navodi da ima domet od 193 milje, ali se zaustavio nakon 130 milja prilikom testiranja, odnosno 33 odsto manje od oglašenog.
Renoov Megan E-Tech imao je odstupanje od 32 odsto, a auto koji se najviše približio svojoj reklamiranoj ponudi bio je Nissan Aria, sa odstupanjem od 16 odsto.
Tesla Model Y bio je na drugom mestu sa 18 odsto.
Vil Najtingejl koji je predvodio tim za testiranje rekao je da je testiranje "osmišljeno da kupcima automobila pruži najjasnije razumevanje koliko će milja obično moći da pređu u zimskim britanskim uslovima".
Kompanija sa sedištem u Sijetlu testirala je gubitak trošenja baterije u 7.000 automobila na temperaturama između -7 i -1 stepeni.
Vozilo sa najboljim performansama bio je Jaguar I-Pace, koji je imao procenjeni gubitak dometa od tri odsto, ali je Folksvagen ID.4 imao gubitak dometa od 30 odsto.
Od 2030. godine u Velikoj Britaniji biće zabranjena prodaja novih automobila i kombija na benzin i dizel, a zabrana će se odnositi i na hibridna vozila od 2035. godine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.