NESCAFÉ ponovo izglasan za omiljenu kafu u Srbiji

U oktobru prošle godine Nestlé je predstavio novu viziju održivosti za sledećih 10 godina – NESCAFÉ Plan 2030

Autor: Promo
31.05.2023. 07:08
  • Podeli:
kafa, neskafe, nescafe pixabay-64772556ca06a.webp Foto: Pixabay

Najodrživiji brend kafe na svetu, NESCAFÉ, ponovo je izabran za omiljenu kafu u Srbiji u okviru kampanje „Miljenik potrošača“ koju tradicionalno organizuje udruženje „Moja Srbija“. U konkurenciji za nagradu našlo se više od 1.500 poznatih brendova u 30 kategorija, a finalno glasanje organizovano je među 2.000 potrošača iz cele Srbije metodom „lice u lice“. NESCAFÉ je isto priznanje osvojio i 2021. godine. 
 
Marija Grujičić, menadžerka brenda NESCAFÉ, istakla je da ova nagrada ima posebnu težinu, jer odluku o dobitnicima donose isključivo potrošači kao najkompetentniji žiri. 
 
“Već duže od decenije sprovodimo NESCAFÉ plan, u čijem središtu se nalazi prelazak na uzgoj kafe po principima regenerativne poljoprivrede, koji će poboljšati produktivnost farmi, povećati prihod proizvođača kafe i dodatno smanjiti emisije ugljen-dioksida u sektoru poljoprivrede. Činjenica da se u svetu svake sekunde popije 6.000 šoljica NESCAFÉ-a kafe dovoljan je motiv da Nestlé kao najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića uloži ogromne napore u održivu proizvodnju kafe kako bi naši potrošači mogli da uživaju u jedinstvenim ukusima i aromama ovog napitka i u narednim decenijama”, izjavila je Grujičić. 


 
Kafa koja se koristi u fabrikama u Evropi dolazi iz 100% odgovornog procesa nabavke, dok se talog od NESCAFÉ kafe koristi za napajanje proizvodnih centara, čime se štede drugi energetski resursi. Nescafé Pure soluble već ima jedno od najodrživijih pakovanja – metalne limenke i čaše koje se mogu ponovno upotrebiti i beskonačno reciklirati, a nedavno je promenjeno i pakovanje NESCAFE 3u1 s ciljem jednostavnije reciklaže.  
 
U oktobru prošle godine Nestlé je  predstavio novu viziju održivosti za sledećih 10 godina –  NESCAFÉ Plan 2030 – kroz koji će pružiti podršku uzgajivačima kafe u prelasku na prakse regenerativne poljoprivrede, kako bi se smanjile emisije gasova staklene bašte i povećala zarada poljoprivrednika. 
 
Nestlé u Srbiji sprovodi program regenerativne poljoprivrede sa dobavljačima povrća za Začin C, brend koji je takođe već godinama omiljeni izbor potrošača u kategoriji supa i začina. 
 
Podsećamo i da je udruženje „Moja Srbija“, nedavno dodelilo nagradu „Dobročinitelj“ kompaniji Nestlé za društveno odgovorne aktivnosti u 2020, 2021, i 2022. godini. 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()